آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

سئو محلی چیست؟

اگر تمایل دارید بیشتر برای مشتریان محلی در وب قابل مشاهده باشید، باید با بهبود طراحی سایت محلی (SEO) اراده کنید. با توجه به اینکه 46 درصد از کل نگاه‌های Google توسط افرادی انجام می‌شود که در جستجوی اقلام، اداره‌ها یا داده‌ها در منطقه محلی خود هستند، توسعه بیشتر حضور شکار محلی شما به وضوح می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند.

سئوی محلی چیست و چگونه می تواند کار کند؟

سئوی محلی یک روش نمایشی است که به سازمان‌های محلی کمک می‌کند تا روی نمایان شدن خود در موارد جستجوی محلی Google کار کنند. این کار توسط سازمان‌هایی انجام می‌شود که نیاز دارند به‌طور مؤثرتری توسط خریداران در منطقه محلی به عنوان آنلاین مشاهده شوند. در صورتی که امیدوارید اقلام یا مدیریت‌هایی را به خریدارانی که در یک شهر یا شهر خاص واقع شده‌اند ارائه دهید، باید در مورد نمایشگاه تعقیب محلی اطلاع داشته باشید.


برای تکمیل سئو برای یک کسب و کار محلی، پیشرفتی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای افزایش دید درخواست محلی را انجام خواهید داد. بهترین روش های عملی عبارتند از:


نمایه کسب و کار Google خود را تضمین کنید و پیشرفت دهید (قبلاً «Google برای کسب و کار من»)

بدنامی هیئت

بهبود سایت

ساختمان مرجع

تنظیم برای اطلاع از تغییرات جستجو

ارجاع به شخص ثالث محلی

مبارزه با هرزنامه

اگر به خوبی انجام شود، این نوع سئو به یک کسب و کار محلی کمک می کند تا در بسته محلی، مکان یاب محلی، نتایج طبیعی بومی سازی شده و در Google Guides به طور غیرقابل انکار ظاهر شود.


بسته محلی

بسته محلی در بالاترین نقطه صفحه نتایج شاخص وب (SERP) برای شکار محلی نشان داده می شود. فهرست‌ها با یک راهنما با پین‌هایی که ناحیه هر کسب‌وکاری را نشان می‌دهند، از نزدیک نشان داده می‌شوند.

امیدواریم از این مقاله لیدی تارگت لذت برده باشید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد