آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

ایده برای تولید محتوا

به عنوان خالق هزاران مدخل وبلاگ، یکی از سوالاتی که من اغلب دریافت می‌کنم این است: چگونه می‌توان به ایده‌ برای تولید محتوا وبلاگ رسید؟


من دچار رکود خلاق دوره ای شده ام. با این حال، به طور کلی، فکر کردن به ایده ها هرگز مسئله ای نبوده است. در صورتی که روی محیط عمومی خود تمرکز کنید و به صحبت های افراد گوش دهید، طوفانی از ایده های احتمالی برای پست ها دریافت خواهید کرد.


علاوه بر این، ابزارها و فریب هایی وجود دارد که به شما در ردیابی ایده های بسیار بیشتری کمک می کند.


من تصمیم گرفتم خلاصه ای از روش های ساختن ایده های محتوا را سفارش دهم. از این تکنیک ها می توان برای ایجاد یک وبلاگ، یک کتاب دیجیتال، یک ضبط وب یا هر چیزی که می خواهید بسازید استفاده کرد.


این خلاصه، با یک توصیه قبل از شروع است.


ایده پردازی محتوا مرموز: سوالات

قبل از شروع تلاش برای طوفان فکری ایده های محتوا، ایده آل است که در حالت تفکر انتقادی باشید. شما در حال تلاش برای مقابله با مسائل و پاسخ به سؤالات کاربران هدف شما در رابطه با صنعت شما هستید.


به این ترتیب، شما به دنبال سوالات هستید. به خوبی ممکن است سؤالاتی باشد که افراد می پرسند تا هرکسی بشنود، چیزهایی را که به دنبال آن هستند یا چیزهایی که اساساً به آنها فکر می کند.


من یک بازیکن گلف هستم و سؤالی که تعداد زیادی از بازیکنان گلف دارند این است: چگونه می توانم چوب گلف را در دست بگیرم؟


صحبت با نیل پاتل

درک کنید که چگونه سازمان من می تواند ترافیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند


بهبود طراحی وب سایت - ترافیک بیشتر بهینه سازی موتور جستجو را باز کنید. نتایج واقعی را ببینید

تبلیغات محتوا - گروه ما محتوای حماسی تولید می کند که به اشتراک گذاشته می شود، رابط دریافت می کند و در ساعت شلوغی طراحی می شود.

رسانه پولی - سیستم‌های پولی موفق با بازگشت روشن سرمایه اولیه.

یک تماس رزرو کنید


اگر یک بازیکن تازه کار گلف عنوانی مانند بهترین حرفه ای های گلف را چگونه می بیند، باید روی آن کلیک کند. در صورتی که در یک خزنده وب، از طریق سرگرمی مجازی، در ایمیل یا هر مکانی باشد، تفاوتی ندارد. عنوان به یک پرسش پاسخ می دهد و تیک درخواست می کند.


بنابراین با خلق و خوی شروع کنید که با محتوای خود و با عنوان محتوای خود به سوالات پاسخ می دهید.


در حال حاضر باید وارد منابع ایده های محتوا شویم!


1. از گردآوری های عمومی برای منبع ایده های محتوا استفاده کنید

یکی از اصلی‌ترین نقاطی که برای یافتن انگیزه برای عناوین می‌روم، Quora است. این یک بحث فوق العاده است که در آن افراد در مورد همه چیز سؤال می کنند. فقط موضوع مورد علاقه کاربران یا نام صنعت خود را مرتب کنید، و شروع به یافتن سؤالاتی خواهید کرد که می توانید آنها را به محتوا تبدیل کنید.


حد نصاب برای ایده های محتوا

از این پرس و جو، می توانید چیزی شبیه به: 10 ابزار صورتحساب برای متخصصان ایجاد کنید


2. بحث های صریح صنعت (جمع آوری کاربران شما)

بحث ها تا حدودی مکتب قدیمی در قلمرو وب هستند، اما هنوز معروف و روشی خارق العاده برای به دست آوردن ایده های محتوا هستند. آن‌ها یکی از کم‌پیچیده‌ترین راه‌ها برای افراد برای چت آنلاین با دیگران به طور مشابه در واقعیت است. افراد اخبار را به اشتراک می گذارند، برخی چیزها را روشن می کنند، به سؤالات پاسخ می دهند و این تنها نوک کوه یخ است.


گردهمایی های عمومی مانند Quora وجود دارد، با این حال، بحث هایی نیز برای تقریباً هر صنعت و تخصص وجود دارد.


به تحقیق بروید و به دنبال بحث [صنعت خود] بگردید، و احتمالاً کمتر از یک و احتمالاً دوازده مشاهده خواهید کرد.


این یک پیش نمایش از </dream.in.code> است:


رویا در کد - بحث برای ایده های محتوا

چند پرسش باورنکردنی در آن صفحه وجود دارد.


3. گردهمایی های آنلاین (فیس بوک، لینکدین، و غیره.)

دسته های سرگرمی مبتنی بر وب شبیه گردهمایی های تخصصی هستند. افراد شرکت ها، علایق و موضوعات را بررسی می کنند. گردهمایی‌هایی را جستجو کنید که اجازه اشتراک‌گذاری مقالات را ندارند. این موارد در بیشتر موارد اسپم هستند. به دنبال دسته هایی در صنعت خود بگردید که دارای انبوهی از سوالات و پاسخ ها هستند.


4. توزیع های صنعتی: عناوین و موضوعات شناخته شده

مقاصدی را در صنعت خود بیابید که جدیدترین اخبار، الگوها، نکات و همه چیزهای دیگری را که کاربران شما دوست دارند را توزیع می کنند. مقالاتی را که بیشترین تعهد را دارند جستجو کنید: اظهار نظر، اشتراک گذاری، می بیند و غیره.


شما متوجه خواهید شد که چه چیزهایی به خوبی شناخته شده است و موضوعات مورد بحث داغ چیست. در مورد آن موضوعات محتوا تولید کنید و سعی کنید دیدگاهی جایگزین بیاورید یا آنچه را که در حال حاضر بررسی شده است توسعه دهید.


5. توزیع های صنعت: بخش های یادداشت

در مناطق توزیع صنعت، نکاتی را مشاهده خواهید کرد. افرادی که اظهارات را ترک می کنند، کاربران هدف شما هستند، بنابراین برای دریافت چند ایده محتوایی، به آنچه بیان می کنند توجه کنید. از آنجایی که محققان نمی‌توانند و نمی‌توانند همه چیز را در مورد یک موضوع در یک مقاله انفرادی به اشتراک بگذارند، گاهی اوقات کاربران به دنبال توضیح درباره برخی مسائل مبرم هستند. آن سوالات را جستجو کنید و پاسخ ها را با محتوای خود ارائه دهید.


6. سرگرمی های مبتنی بر وب: افرادی که دنبال می کنید

خلاصه ای از کاربران بهینه خود را تهیه کنید. به طور معمول، این خلاصه ای از بهترین مشتریان یا مشتریان بهینه شما است. آنها را دنبال کنید و محتوایی را که با آن طراحی می کنند مشاهده کنید. ببین ادامه چی