آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

معرفی خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت

نکات چک لیست طراحی سایت

با مقاله ای دیگر از آژاس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف در خدمت شما هستیم

در بخش دیجیتال مارکتینگ هم زمانی که قصد دریافت پروژه طراحی سایت برای فروشگاه یا شرکت و ... دارید با استفاده از چک لیست طراحی سایت حرفه‌ای بودن خود را نشان می‌دهید. حتی اگر کارمند گوگل هم باشید باید یک چک لیست طراحی سایت برای طراحی انواع سایت‌های فروشگاهی و... استفاده کنید.


چرا از چک لیست طراحی سایت استفاده کنیم؟


در طول فرآیند معماری وب سایتتان، نظارت زیادی وجود دارد و چک لیست طراحی سایت، مرحله طراحی و بهبود را هموار می کند. بدون استفاده از چک لیست طراحی سایت ، گروه می‌تواند برخی از نکات ظریف را نادیده بگیرد، به‌ویژه زمانی که زمان قطع کوتاه است و فرآیند ترکیب وب‌سایت با عجله به پایان می‌رسد. استفاده از چک لیست طراحی سایت تضمین می کند که تعامل شفاف است و این مزایای زیادی را به همراه دارد:


استفاده از وب‌سایت به این دلیل که طراحان از بهترین شیوه‌های UX و UI پیروی می‌کنند.

ساده است

اطلاع رسانی واضح و به موقع است زیرا تنظیم دوبار بررسی شده و ویرایش انجام شده است.

طراحان، چک لیست طراحی سایت را با پایبندی به اصول سازگاری به‌کار می‌برند.

درک مبتنی بر وب با پیروی از بهترین شیوه‌های بهینه سازی وب گسترش می‌یابد.

نتایج به لطف بررسی تلفیقی قابل سنجش هستند.


الگوی چک لیست طراحی وب شما باید این اصول را پوشش دهد


قبل از گردآوری حمایت‌کننده‌ترین شکل برنامه‌ای که کاملاً با نوع وب‌سایتی که می‌سازید تنظیم می‌شود، اصول اولیه‌ای را بررسی کنید که به شما در توصیف نوع وب‌سایتی که واقعاً می‌خواهید کمک می‌کند. این ابزارها به شما یک طرح کلی از نحوه عملکرد وب سایت شما، اهدافی که باید به آنها توجه کنید و چه چیزهایی را می خواهید به چک لیست ایجاد وب سایت خود اضافه کنید، ارائه می‌دهد.


قبل از ساختن چک لیست ساخت وب سایت، ترتیب را ترسیم کنید


قبل از شروع فرآیند چک لیست ساخت سایت ، یک قالب سیمی یا ماکت صفحه وب و همچنین نقشه سایت تهیه کنید. این یک طرح کلی غیرقابل انکار از چرخه ارائه می دهد. برای تعیین اهداف وب سایت جدید، این سؤالات را برای خود مطرح کنید:


دلیل طراحی و بازطراحی دیگر چیست؟

وب سایت فعلی از دستیابی به چه چیزی غافل شد؟

طراحی جدید چگونه می تواند در خدمت کسب و کار باشد؟


اهداف طراحی جدید را متمایز کنید: چه استفاده از وب‌سایت شما آسان‌تر باشد یا از نظر ظاهری جذاب‌تر باشد، با درک اهداف خود، می‌توانید تکنیک و چک لیست طراحی سایت را برای پیشبرد آن‌ها تدوین کنید.


یک متدولوژی تخصصی بهینه‌سازی وب بسازید


با طراحی یک چک لیست طراحی سایت برای پیشرفت و مهندسی وب‌سایت تحت محدودیت‌های شدید، به وب‌سایت جدید خود دلیلی برای بهینه‌سازی وب‌سایت ارائه دهید. این مؤلفه‌ها، که شامل چک لیست طراحی وب سایت شما می‌شوند، باید با این مراحل آغازین مشخص شوند:

بررسی عبارت کلیدی برای نتیجه گیری از اینکه وب سایت شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شود

یک سیستم مواد که از عبارات مهم بالا پیروی می کند

راهنمای جایی که صفحات غیر ضروری به کجا منحرف می شوند

راه‌های دگرگونی خود را مشخص کنید: در این مرحله، می‌خواهید تصمیم بگیرید که مهمان‌هایتان چه حرکتی باید انجام دهند تا تغییر کنند.

شما همچنین باید داده های آنها را به عنوان یک منبع دریافت کنید. این یک بخش مهم از چک لیست طراحی وبسایت شما خواهد بود. برای این کار از خود بپرسید:

چه محتوایی باید در هر یک از سه فاز کانال داشته باشید: بالا، مرکز و پایه

چه CTA ها و ساختارهایی که باید در وب سایت خود داشته باشید.

چگونه می توانید تغییرات را دنبال کنید.

زمانی که مهمان داده های خود را تغییر داده یا ارائه دهد، چه فعالیتی رخ خواهد داد


نتیجه گیری کنید که چگونه نتایج را اندازه گیری می کنید: از هم اکنون، می خواهید انتخاب کنید که از کدام پلتفرم(های) امتحان استفاده کنید، نتیجه بگیرید که آیا مطالب زیر در گذشته مورد استفاده قرار خواهند گرفت یا خیر و در صورت لزوم، سوابق جدیدی تنظیم کنید. چک لیست webdesign جدید ساخت وب سایتتان باید شامل هر یک از موارد و نقاط تعیین شده باشد که گروهی از متخصصان وب سایت باید در طول تعامل بهبود با آنها برخورد کنند.


برای قابلیت استفاده، عاقلانه است که چک لیست طراحی سایت به چند بخش موضوعی تفکیک شود که هر یک بخش خاصی از وب‌سایت را پوشش می‌دهد. از جمله اهدافی که در پس ناامیدی شرکت‌های بزرگ وجود دارد، فقدان یک استراتژی آزمایش شده در میدان و شکست در کشف مهره ها و پیچ های موفقیت آنلاین است. داشتن یک معماری ساده و سیستم بهبود وب سایت زمانی که نقش اساسی در تبدیل وب‌سایت شما به مرحله ایجاد کسب و کار را به عهده می گیرد.


ckeklistساخت سایت ، فرآیند ترکیب وب‌سایت را در هدف نگه می دارد و آن را به سمت پیشرفت هدایت می کند. ما بررسی خواهیم کرد که چگونه این چک لیست ایجاد سایت ها به سازمان ها کمک می کند تا تغییرات زیادی در وب سایت ها داشته باشند و کارایی و اثربخشی گروه های ترکیب وب سایت را افزایش دهند.


تمرکز بر روی چک لیست ایجاد وب سایت


نمیدانید چک لیست طراحی سایت چیست ؟چک لیست طراحی سایت رکوردی است که به متخصصان وب سایت و سازمان های طراحی وب سایت کمک می کند تا فرآیند طراحی وب سایت را در تمام مراحل نظارت کنند. به طور خاص، چک لیست ساخت وبسایت به آنها کمک می کند تا در مواردی مانند کدنویسی، برنامه نویسی، آزمایش، طراحی مدل ها و مدیریت پیش نیازهای مشتری ثابت قدم باشند. چک لیست ساخت وب سایت بخش اصلی تعامل مانند سهولت استفاده، پیروی از دستورالعمل ها، محتوا، در دسترس بودن را پوشش می دهد و این تنها نوک کوه یخ است.


استفاده از وب‌سایت به این دلیل که طراحان از بهترین شیوه‌های UX و UI پیروی می‌کنند، ساده است. از آنجایی که سازماندهی دو بار بررسی شده و ویرایش انجام شده است، اطلاع رسانی واضح و به موقع است.


طراحان با پایبندی به هنجارهای سازگاری، معماری وب سایت را نشان می دهند. قبل از چک لیست طراحی سایت ، ترتیب را ترسیم کنید. قبل از شروع فرآیند چک لیست طراحی سایت خود، یک Wireframe یا یک الگوی وب‌سایت و همچنین یک نقشه سایت تهیه کنید. این یک طرح کلی غیرقابل انکار از چرخه ارائه می دهد. وب سایت گذشته را تجزیه کنید (در صورت وجود): در صورتی که یک وب سایت در حال انجام دارید، جزئیات مربوط به تغییرات مورد نیاز را توضیح دهید.


طراحی

اطمینان حاصل کنید که وب سایت با ابزارها و برنامه‌های مختلف قابل اجرا است

HTML/CSS را به طور مناسب تأیید کنید

مطالب را در تمام صفحات پیش ببرید

تصاویر پیشرفته در تمام صفحات

CSS را در تمام صفحات ارتقا دهید

فاویکون را انتقال دهید و از تحویل مناسب آن اطمینان حاصل کنید

بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

امیدواریم از این مقاله بانوی هدف لذت برده باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد